Balkupum_ bizimde 11 aylık olana kadar bırakın emeklemeyi yüz üstü yatmayı bile sevmiyordu aynı şekilde . Emeklemeden yürücel galiba dedik ilerde . Suanda tam 1 yaşında 1 ay içinde hem emekledi hem tutunup kalkıp koltuklarda yürüyor ☺️ zamana bırakın her bebeğin gelişimi kendine özel bi bakmışsınız vıttırı vıttırı gidiyor emekliyor bir gün 😊😊