tugbaninpenceresi bak işe yarayacak 2 yöntem söyleyeyim bizimki de aynıydı şimdi şen şakrak masajla giyiniyoruz. Su bebekleri çokk acıktırıyor. Benim kızım 3 saati bir 90 cc içerken duştan önce bir sus payı veriyorum illa ki 60 cc duştan çıktığı gibi de 90 cc veriyorum ve içerken inanamazsın 3 gündür aç bırakmışım gibi. İkincisi de bi ısıtıcın varsa banyo yaptırmadan odada bi yarıl saat önceden aç ısınsın oda. Sen terleyecek gibi ol içerde. Sudan çıkınca çokk üşüyorlar çünkü birden soğuktan hoşlanmıyorlar. Banyoyu bu kadar seven kızım çıkarınca Katılıp morarırdı ben böyle yendim.