Beyzanurkuzu_ Kızlar bebeğim 1 haftalık bu güne kadar hep emzirip yatağına koyuyordum uyuyordu en az 2 saat fakat bugün birşeyler olmuş gibi memeden ayırır ayırmaz feryat figan ağlamaya başladı tekrar emzirmeden asla sakinleşmedi bu normal mi ne yapmalıyım??