Bercemdila65 ilk defa duydum ay tutmasını. Besledikten sonra hemen yatırmayın biraz kucağınızda dursun mide gazını çıkarttırın hafifce. Kafası hafif yukarıda kalacak şekilde yatırın. Bebeklerin süt kesiği gibi kusması yaradığına işarettir diye biliyorum ve fışkırtacak şekilde avuç dolusu kusmuyorsa sıkıntı yok diye biliyorum.