purpleblue canım ben hiç tarife göre yapmadım kıvamını kendim ayarliyordum hep. Bide hipp organik oldugu icin şekersiz oluyor kaşık mamaları direk o şekil verirsen bebeğin muhtemelen yemeyecektir haklı olarak. Ben içine bazen meyve ezip koyuyordum, armut Bazen, bazen muz, bazen elma. Bazen pekmez ekliyordum azıcık tat versin diye o zaman hep yiyordu
Ne çok katı ne çok sulu yapıyordum ben ayarliyordum kivamini karistirdikca kivam aliyor zaten. 5 tahilli olan vardı mesela onu da kahvaltısını hazırlarken kullaniyordum