Merhaba anneler bebeğim mama+meme şeklinde besleniyor silikonla emiyor ama memeyi 5-6 gündür almak istemiyor ama mamayı çok güzel içiyor
Ben de acaba biberonla mı ilgili diye sütümü sağıp biberonla vermeyi denedim yine de sütümü içmiyor ama mamayı içiyor sizce neden olabilir?😔