ballikurabiye Merhaba Hanımlar 3 aylık bebeğim de aşırı balgam var boğazına takılıyor kusacak gibi oluyor fakat kusmuyor öksüremiyor da öylece kalıyor bogulacak diye çok korkuyorum sizce nasıl geçer Doktor şurup verdi Bir haftadır kullanıyoruz Ama işe yaramadı
Loveismom ballikurabiye canım izotonik su al ezcaneden 100lük bide enjektör al eğer Nebülazatör var ise enjektörle çekip 5 ml köy buhar olarak ver sonra dizlerine yüz üstü yatır pat pat yap bunun videoları var bakabilirsin gün içinde sürekli yapabilirsin 5 kez 6 kez problem yok ben ayrıyetten bebeğimin burnunu da yıkıyorum enjektörle
ballikurabiye Loveismom ben fizyolojik serum sıkıp bol bol çekiyorum ,bazen sadece fizyolojik serum sıkıp bacaklarıma yatırıp sırtına vuruyorum balgam geliyor ama takılıyor bebegimde boğuluyor gibi oluyor öyle olunca çok korkuyorum ama dediklerinizi alıp deneyeceğim çok sağolun