Kızlar, oğlum 2 ay 15 günlük ve 15 gündür gündüzleri düzgünce uyumuyor. Uykusu var farkındayım dalıyor fakat çok kısa bir süre sonra uyanıyor. Uykusu olduğu içinde ağlıyor 🤦🏼♀️ Ne yaptıysam geçmedi. Bu durum geçici mi? Sizlerde yaşadınız mı bu durumu merak
ediyorum