Çok nadir olabiliyor tabiki sonuçta doktorlarda insan göz yanılması falan olabilir benim gittiğim kadın doğum doktoru, doktorluğa başladığından beri yanılmamış ama bu sene kız dediği bir hastası erkek doğurunca hastane yerinden oynadı 😅Sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin rabbim en önemlisi o ☺️🙏🏻