penyy Kızlar yurt dışındaydım oğlum 4.5 aylık verem aşısı yoktu. Türkiyede vurduracağım bir sorun olur mu 4.5 aylık ?
Melike_esma penyy üste kalsın biz 5 aylık olduk vurulmadı henüz başka sebeplerden dolayı siz ne yaptnz
endoplazmikretikulumiste penyy her aşının bir ayı var takvimde zamanı geldiyse vururlar hastaneye aşı dökümanını götürüp gösterin kontrol etsinler .
penyy Melike_esma bende 5 aylıkken yaptırdım. İlk önce verem savaş dispanserine gönderdiler orda bi test var onu yaptılar üç gün sonra baktılar onay verirlerse aşıyı vuruyorlar
Serpil001 Öncesinde verem savaş dispanserinde PPD testi yapılıyor (kişinin hastalıkla enfekte olup olmadığını gösterir ) sonrasında negatifse aşınız yapılır
Melike_esma penyy sorun oluyor mu yani vurdurmak istesek aşıyı Şuan 6 aya bir hafta 10 gün kaldı yaparlar mı