SevgiVeysel Hayırlı kandiller güzel anneler cuma günü kan verdim degerim 14851.3 mlUml cikti yani gebeyim sizce bunun boş kese yada dis gebelik yüzdesi var mı randevu aldim oda daha var 13 marta ama şimdiden çok heyecanlıyım
Woman35 Şu an hiçbir şekilde asla anlayamazsınız maalesef.. sadece kontrolde belli oluyor onda da doktor 2-3 sefer her hafta çağırıyor