Mrv135 Nurrrrrr233 Ilık suyla pamuğu ya da temiz bir tulbenti ıslatıp sil demişti bana doktor. Galiba anne sütüyle de siliniyordu ama tam hatırlamıyorum bilen birisi aydınlatabilir bu konuda.
Mertveannesi2211 Nurrrrrr233 benim bebeğimde de oluyor çapaklanma göz doktoruna götürdüm kanallar tıkalı olabilir gözünün ici iyi durumda dedi ilaç vermedi masaj yapıp ılık su ve pamukla siliyorum böyle yapmami söyledi doktor
Luna_woman Nurrrrrr233 Makyaj temizleme pamuğu ile silebilirsin. Çay ve ılık suda olur ben iki yöntemini de kullandım. İstersen çayı cezvede taze taze yap.Hazır su ile. Birde göz çapaklanması genelde bebeğin kafasını üşüttüğünden dolayı kaynaklanıyor.