Leyla0613 kizim 17 aylik ben de dun ilk defa bir oyun grubuna goturup denemek istedim. Kendi gorusum su yönde, kizim surekli evde benimle, biraz yasitlarini gorsun niyetiyle gittim etkinlikten ziyade. Ilk gittigimizde ayri bir oyun alaninda tum gelen cocuklarin oldugu ufak bir kaynasma yapildi ki benim istedigim buydu ve keyfi cok yerindeydi oradaki cocuklarla etkilesime girmeye calisti, oyuncaklara bakti vs. Sonrasinda etkinliklerin yapilacagi sinifa gectik fakat cok ilgisini cekmedi akli diger yerde kaldi ve surekli oraya gitmek istedi. Bu arada yapilan aktiviteler 3dk da bir degisiyordu iyi mi kotu mu bilemedim ama cok hizli bir akis vardi. Acikcasi benim beklentim etkinlikten ziyade kizimin kendi yasitlariyla oyun ve iletisim kurabildigi bir alan. Keske tum mahallelerin boyle anne ve bebek bir araya gelebilecegi bir kurum olsa bu gercekten buyuk bir eksiklik… yani aktiviteleri evde yapabilirsiniz boyle benim gibi cocuklar kaynassin diyorsaniz pek oyle bir yer olmadi acikcasi, artik siz kar zarar hesabi yapip karar verin 🌸