CananAtilla Kızlar 27 gün önce Sezeryan oldum.normalde çok az sıkıntı yaşıyordum yara yerimden.ama dünden beri yara yerim yanıyor.ama içimi dışımı bilmiyorum.acaba ters hareket edip iç dikişlerimi açtım😰 bilmiyorum. dikiş yerinde böyle olan var mı kızlar
deletedmom719 CananAtilla canım merak etme. Benimki de yanıyordu ve çok normal Bi süre yanma hissedwbilirsin demişti doktor. 2 ay falan sürmüştü. Sezeryandan sonra çok normal korkma