Uykusuzkoala Yisenturk terbiye oluyor o aylarda normal. Emzirerek arttırdım ben gak dese meme guk dese meme verdim cok emmekten deli gibi kustu ama sütüm de çok arttı.
Ftttmm Yisenturk bende burda durayım benimde göğüslerim yumuşadı. Şimdiye kadar 3 saat falan emmesin dolu dolu olurdu şimdi emdiğinde geliyor süt.
Ftttmm Yisenturk bende sürekli emziriyorum dut kurusu kaynatıp içiyorum bol su içiyorum hurma fındık bestlak damla kullanıyorum. ama işte yumuşak olunca psikolojik olarak süt az mı düşüncesine giriyo insan
Nisaktrl Aynı durum bendede var ve bebegım hiç bir sekılde memeyi tutmuyor 5bucuk aylık sagıyorum oyle o sekıldede bı biberonun yarısı bıle dolmuyo napıcagım bılmıyorum