Askdurum Sevgili anneler kızım 1 aylık bugün hepatit 2. Dozu olduk, özel aşıları yaptıran var mı ilk çocuğum olduğu için çok fikrim yok doktora danışcam ama size de sormak istedim yaptırdınız mı
asrinhatasi Askdurum imkan varsa kesinlikle yaptırın. Önce tedbir sonra tevekkül. Rota da menenjit de zor hastalıklar
Askdurum asrinhatasi Hepsini yaptırcam ama kaçıncı ayda vs hiç bilmiyorum geç kalmamak için de bi sorayım dedim burdaki tecrübeli annelere
asrinhatasi Askdurum doktorunuz takvim belirler size. Bizim doktor 3ve 5te rotarix, 7,9ve21de bexsero(menenjit) ve 13.ayda nimenrix önerdi. 7.5aylığız. Yarısı bitti😅
Irmakmelegim Askdurum kızım 2. 4. 6. ayda rota 3. 5. 7. 10. 14. 16. Ayda menenjit aşılarını oldu doktorumuz bu sklde planlanmıştır şuanda da 19 aylik
tugce061 Merhaba iki çocuğum var her ikisindede rota virus aşısını yaptirdim ikişer doz olarak aralarında 5 yaş var diğer aşıları yaptirmadin zorunlu değil doktorumuz yaptirmami önerdi evet ama zorunlu değil dedi tamamen kişiye bağlı aslında
Irmakmelegim Askdurum kızım 19 aylik menenjit ve rota hepsini yaptırdım 16 aylıkken son menenjit vuruldu önemli aşılar ihmal etmeyin
Irmakmelegim Arelmom33 rota ishal zehirli tehlikeli bebek yakalandimi aşısı yoksa yoğun bakıma kdr gidebiliyor menenjit bebeklerde ykalndimi beyin anormalliklerine beyin iltihabı gibi tehlike doğurabilir tabiki bunlar 100 bebek 5 inde görülür ağır halleri ama riskli arkadaşımın bebeği rota yakalndi asisizdi 2 hafta hastane de yattı 10 aylikti bebeği uzun surdu toparlnmasi bebeğin