Merhaba Benim acelem yok kızım 3 yaş 3 aylık kasıyor kendini aşırı ağlıyor çığlık kıyamet resmen ben istiyorum ikna edeyim yavaş yavaş birlikte halledelim zorla ağlayarak değil kendini tam olarak ifade edebiliyor iletişimde sıkıntı yok ama iş tuvalete gelince korkuyorum diyor açıkca ben takmıyorum diyorum ama bugün birisi böyle daha çok zor travma olur büyüyünce şimdi bile çpk geç daha geç burakınca asıl tramva olur falan diyor nasıl bir yol izlemem lazım şaştım kaldım hangi yol kızım için sağlıyysa ben onu yapıcam direnmekse direnirim ağşıcak illaki herkesin tepkisi böle diyolar bumu nırmalş biri yol göstersin napcamı şaşırdım