Hanımlar oğlum 27 aylık hâlâ bezli. Konuşamıyor tek tek kelimeleri var biraz geç kaldım tuvalet eğitimi için konuşamıyor diye açıkcası çok üstelemedim kendini ifade edemiyor kaka ve çişi biliyor. Çiş var mı diyorum çiş diyo kaka var mı diyorum ya ögk diyo ya da kaka ne yapabilirim bunun için bu süreçten geçen anneler yardımcı olur musunuz