Pamsdream Merhaba bebeğim 3 ay 23 günlük. Ağlama krizleri yaşıyoruz çok zor susuyor krize girmiş gibi beni duymuyor sallıyorum ediyorum yok bembeyaz oluyor suratı korkuyorum. Geçen gün dışarda oldu uykusu geldi nasıl ağlamak zor susturdum o an memede istemiyor sadece ağlıyor. Sizce atak dönemi mi böyle şeyler yaşayan var mı
berosunannesi Pamsdream +1. 3 ay 19 günlüğüz gerçi benimki doğduğu günden beri ağlıyor. kolik bi bebek
Masalmeliss Pamsdream benim bebeğimle aynı gün doğmuş bebeğiniz bu gün benimkinde öyleydi ağlama krizlerine girdi bence atak görmemi yoksa kızım usludur benim
printhelloworld Pamsdream bizde yarın 4 aylık oluyoruz bence kesinlikle atak dönemi yaklaşık 1 haftadır bizde de aynı sorun var uyku saati ve emme saati biraz geçmişse vay halimize asla susmuyor ne uyuyor ne emiyor sanki bir yerine bir şey olmuş gibi kıyameti koparıyor melek kızımın huyu değişti sadece bazı sesli ışıklı oyuncaklarla dikkatini biraz dağıtıp evin içinde gezdirerek sakinleştirebiliyorum
berosunannesi Pamsdream youtube da nebe suresi açıyorum hafız fatih demirel. Ilk hafta da bi onunla sakinleşirdi🥹 umarım size de fayda eder
Pamsdream Masalmeliss Aa Kasım doğumlu mu sizinde napıcaz bilmiyorum ☺️ 4.ay atağı oluyor diyorlar acaba onu mu yaşıyoruz
Esralimihra Bizde aynı durumdayız maalesef bugün tam 4 aylık oldu ve 2 haftadır bu şekilde gidiyor. Ağlıyor emmiyor uyumuyor uyusa da çok sık uyanıyor 🥲 Allah bebeklerimizin de bizim de yardımcısı olsun
superisi__ Benimde kasım dogumlu . suan 4 ay 6 günlük. Aglama krizleri, sürekli kucak istemesi, agladıgı zaman meme de almıyor. Uykuya geçişte kıyameti koparıyor. Cok zor geçiyor kısacaso . 4. Ayda olan anneler sizinde böyle mi
Pamsdream superisi__ Tam beni anlattın sürekli kucak istiyor anakucağında durmuyor uykusu gelince ağlıyor susmuyor meme veriyorum istemiyor emmiyor alsada memeyi sinirleniyor böyle gidiyoruz şimdilik bakalım neler olcak siz nasıl susturuyorsunuz
Begum09 superisi__ aynı dediğin gibi bebeğim bugün dört aylik uykuya dalamiyor gaz sancısı yaşıyoruz zaten çok zor 😥
Byz25 superisi__ benim bebeğim de 4 ay 7 günlük dediklerinizin hepsi var . Çok zor geçecek bu ay anlaşıldı.
superisi__ Pamsdream aynısı bnmde . Aglamaktan yoruluyor bazen kucagımda bazende sallayarak uyutuyorum siz?
Esra-klgl2 Merhaba annelerim benim oğlum şuan 5 aylık oldu 4 cü ay atağı tam da anlattığınız gibi geçiyor 🙂 fakat şöyle birşey var gün için de sürekli beraber oyunlar oynayın konuşun ara ara müzik açın dinleyip beraber eğlenin dışarı çıkarın gerçekten dışarı çıkan bebek temiz hava alınca kendine geliyor uslu oluyur. Benim bebeğimi haftada neredeyse hep çıkarirdım bakınıp uyurdu uykusu güzel alırdı akşamları ise yarı kundak yapıp gözlerini Bir bez parçasıyla kapatıp ninni açıp uyumayı denerdim geceleri çokta güzel uyuyo 2 3 saatte bir kalkıp uyurken mamasını yedirip tekrar uyuyo deneyin derim 🤗
mira16 Esra-klgl2 meme reddi yaptı mı benim 1haftadır ağzına sürmüyo 4.aya 1hafta kaldı ne yaptıysam kabul etmiyo sinirleniyo ağlıyo sadece sabahları 1 2defa anca çekiyo tamam o kadar gün içinde asla emziremiyorum sağıp veriyorum hep
Esra-klgl2 mira16 meme reddi yaşamadım yaptıysa da burnu tıkanıktır huysuzluğu varsa sakinleştir öyle emzir yada dikkatini çekecek birşeyler önünde emzirin odaklanıp emecektir sabredin ve asla üzülmeyin acıkınca emer zaten 🤗
Pamsdream printhelloworld Aynı aynı herşeyi uykusu herşeyi yoksa kıyamet kopuyor hiçbişeyi gözü görmüyor
Esra-klgl2 Pamsdream ben uyanıyorum genelde 2 2 buçuk saat gibi alıyorum o uyanmadan besleyip tekrar yerine koyuyorum sabaha kadar uyuyo yarı kundağın bide gözlerini beresiyle kapatmanın çok faydası oluyor bana
Masalmeliss Pamsdream dün mesela 10.30 da uyudu gece 3 buçukda uyandı sonra tekrar uyudu 7 de kalktı gene uyudu 8 buçukda kalktı ama 3 gündür sabahları 1 saat anca uyuyor çok huzursuz anlamadım ya
mira16 Esra-klgl2 neler denedim neler ama yok asla almıyo yırtıyo kendini daha da acıkınca daha çok ağlıyo gören biyerine bişey oldu sanar öyle