nibado 4.5 aylık bebeğim var yavaş yavaş oturma çalışmalarına başladık ama tecrübesizim bu süreç nasıl işliyor kızlar? Günde kaç kez kaç dk destekli oturtmalıyım desteksize nasıl, ne zaman geçmeliyim? Yardımcı olabilir misiniz
Twinsmom-- nibado Bence tam zamanı oturtabilirsiniz günde 3-4 kez yapabilirsiniz mesela koltuğa oturtup yanlarına yastık koyabilirsiniz ve eline oyuncak verebilirsiniz yada şarkı söyleyebilirsiniz bebeğinize benimde ikizlerim 7 aylık hala desteksiz oturamıyorlar bende 4 aylıkken oturtmaya başladım🥰
Aysunnn65 nibado valla canım bütün bebeklerin gelişimi aynı olmuyor sen 5. Ayda başla şimdi daha erken benim kızım 7 aylık yeni yeni desteksiz oturuyor ve hâlâ düşüyor arada yani gelişimsel bişey ama oturtmaya başlamak için biraz erken bı kaç hafta daha bekle
gocebebirbayan nibado benimki de 4,5 aylık canım ama daha hamur gibiler omurgaları tam oturmaya elverişli değil. 5,5 aylıkken başla bence. Kızım 2 yaşında şuan , ben onu 5,5 aylıkken oturtmaya başlamıştım
nibado gocebebirbayan yastıklarla desteklediğimde bir dakika kadar oturuyor ama kararsız kaldım biraz daha beklemeli miyim diye