Canım benim de oğlum 3. Aydı galiba 7 gün yapmamıştı, doktora gittim, doktor 4 günü geçerse bebeği zorlar dedi ve fitil verdi. Fitil attığım gibi yaptı. Sonra tekrar 4 gün yapmadı yine yarım fitil verdim. Sonrasında hiç böyle bir problem olmadı. Bebeğe yazık o kadar zaman kaka yapmaması belli etmesede rahatsız eder diye düşünüyorum. Fitl tembellik yapar falan dediler ama bizde hiç olmadı. O günden sorma hep düzenli