Deprem bölgesi Hatay’dayız, bizede tayin hakkı verdiler. Deprem bölgeleri doğu hizmetine dahil oldu ve şu an burda görev yapanların hepsi burda devam etmek istiyor, doğuya kimse Tunceli Van falan gitmek istemiyor. Başta sadece tayin hakkı verdiler herkes gitmek istedi ama su an buralar doğu hizmetine dahil olduğu için çoğu kişi kalmak istiyor. Yani buralarda çok fazla personel açığı olmayacağı için doğu daki personele sıra hemen gelmez diye düşünüyorum