honeyson LCW dan aldım ben tulumu canım 1.7 tog icine kalın askılı atlet çorap ve ayaklı tulum giydirip yatırıyorum 3 gündür odanın sıcaklığı 25 derece çok şükür hiç terlemiyor sabaha karşı penye battaniye örüyorum ustune çok rahat ettim gece üzerini açtı mi derdinden uyuyamiyordum üzerini açık görünce senin dediğin gibi vicdan azabı cekiyodum.