DS123 anladım inşallh daha da iyi olur yavrunuz. Bizim doğum kilosu normal ama persentıl hep kiloda 3 10 arası. Boy ise 25te gidiyor. Şuan tahlil aşamasındayız. Dün bi doktorla konuştum boyu kısa olurdu beslenmesi kötü diye zayıf falan dedi. Bileedim