4242g Oğlum 5 Aylık doğduğundan bu yana idrar yolu enfeksiyonundan çok çektik öncelikle antibiyotik tedavisi verdi doktorumuz 7 gün sonunda bakıldı yine sonlanmamış enfeksiyon.Ardından iğne tedavisi verdi delik deşik oldu Oğluşumun bacakları mahvolduk çok üzülüyorduk sonunda enfeksiyon geçti sonra tekrar tekrarladı bu sefer doktorumuz bir gün yatırmak durumunda kaldı bizi yattık sonrasında çok şükür enfeksiyonumuz geçti kurtulduk.Biz enfeksiyonu nasıl anladık sürekli gece ıkınma vardı gaz sanıyorduk bizde bezde idrar azalması hiç idrarını yapmıyor gibiydi idrarını yaparken ayaklarını titretiyordu çok zor zamanlardı ya Allah'ım bebişlerimizi korusun hastalık vermesin çok geçmiş olsun.Yalnız size önerim ben anne sütünden su alıyor diye su vermedim hiç ege üniversitesinde bir tanıdığımız prof. Doktor su vermeniz gerekiyor aksi taktirde taşa dönüşebilir böbrekte dediler o gün bugündür su veriyorsuz sizde verin mutlaka.