Oğlum şu an 8 aylık, bir ay önce uyku eğitimi aldım eğitim bitti düzeni korumaya çalışıyorum ama ağlamalarınız daha da şiddetlendi sanki hiç azalmayacakmış gibi çok moralim bozuluyor. Şu an bir de diş çıkarıyor. Ama nedense diş çıkarmanın bir etkisi olduğunu düşünmüyorum çünkü hiçbir rahatsızlığı yok. Ve bir sorunum daha var evden dışarı çıkamıyorum, en basitinden anneme gideceğim orada yer yatağı yapıyoruz yanında duruyorum ama kesinlikle uyumuyor ve ben eve geri dönüyorum 🥺 o kadar moralim bozuluyor o kadar düştüm ki gerçekten çok mutsuzum. Böyle umudunu kaybedenler ve sonrasında tekrar güç alanlar var mı 🥺🥺🥺