Serenayy-0 Kızlar doğum yapalı 2 ay 8gün oldu bugun ilk defa kahverengi akıntı geldi devamı gelir mi bilmiyorum ama bu şekilde olup döngüsü başlayan oldu mu acaba sütünüz ne durumdaydı
Nergisssss Serenayy-0 bende 6 ayi gectim 2 gundur akimtim kirmizi geliyor adet mi bilemedim bide şişim
Yasemin38 Serenayy-0 sütüne bir olumsuzluk olmaz canım. Sen öğün atlamadan beslenmene dikkat ve bol su iç
Elfelf475 Serenayy-0 ben 4 aylıkken adet olmaya başladım. 16 aylık süt ile adetin alakası yok. Ne tadını bozuyor ne azaltıyor böyle şeyler düşünmeyin. 🌸
Aysgl_Asya Serenayy-0 ben 40 çıktıktan hemen sonra oldum . Normal adet şeklinde değil de daha az oldu. Sütüm etkilenmedi