Minik-1 tahmin ermistim cunku benim cocuklarda da ayni sikinti oldu ben saglik ocagindaki hemsireye sordugumda aliskin degil ya vucudu ilk zamanlar yapar boyle seylsr demisti, ben de o yuzden bi kac gun zorladim kendimi, verdim sonra alisti icrigi halde bile normal yapıyordu, oglanda da mesela d vitamini olarak monovit verdiler oglumi cildirtiyor bu vitamin, vermeyince cocuk coj sakin ama verdigim gun icinden canavar cikiykr gittim soyledim danistim, o zaman eczaneden ozel olarak alin belki bunyesine dokunuyor olabilir dedi, eczaneye sordum devit3 verdi onu kullaniyorum suan bazen iyi bazen kotu, ama kan ilaci yaliyor bu sikintiyi, oglum da mesela ka ilacinda cok sikinti yasamaz, ama ispanak veya semizotu yedigim gun verirsem ilaci, ya da ilac verdigim gun bunlari yer ve emzirirsem cok fenalasiyor agir geliyor, bir de ben anlamiyorum yani bu kan ilacini neye gore veriyolar bki cocuarimizkn degerleri normal yani bi kan alsalar ya da baska bi tahlille olcseler baksalar da ona gore verseler sanki daha dogru ilacakmis gibime geliyor bilemedim, valla keske kan ilaci yerine omega3 takviyesini verebilseler daha makbule gecer 😂😂 baliklarin fiyati ucmus valla yanina yaklasilmiyo, hani kan ilacini ispanak falan alabiliyk insan da ne biliyim yani boyle arastirmadan bakmadan tahlil yapmadan kut kan ilaci kullan belki kan degerleri yuksek yani cocugun ne gerek var ki, yanlis mi dusunuyorum acaba bilemedim 😂😂