Busra-04 Salina sleppy sitesinde yazıyordu galiba. İçeriği, inceliği, kaç saate kadar kuru tuttuğu falan bu tarz şeylerle alakalı
Deletedmom_62 Salina detaylarını bilemiyorum sarı renk olanını kullanıyorum ıslak mendilinden de bezinden de ikisinden de memnunum
Lalekalbur20 Salina naturel kullandık ilk 3 ay hep taşırdı bezi. Hiç memnun kalmadım en güzeli molfix hem hesaplı hem güzel
pogacayanakk Salina extra günlük bez. Diğerlerinde ise kalite farkı var. Natural en kötüsü ve kalıbın dar olan, bio natural orta, ecologic olan ise en iyisi. Ben ecologic kullanıyorum memnunum
asrinhatasi Salina ben extra almıştım hamileyken indirim vardı. Baktım pişik vs yapmadı devam ediyorum. Bi ara marketten natural aldım extraya göre daha kalın ama Bi fark yok gibi. Düzenli bez değiştiğim içindir belki de.