Artemiss_ Kızlar 25inde rotavirüs aşımız var 27sinde de verem karma aşılarımız var arada çok az gün var sorun olur mu? Her aşı için Farklı yan etki olur ağır gelir diye korkuyorum çevrem de bir şey olmaz diyorlar ama sormak istedim
midekoruyucu Artemiss_ bizim doktorumuz sağlık ocağında yaptırdığımız aşılarla özel aşılar arasına mutlaka 1 ay boşluk bırakıyordu. Doktorunuz plan yapmadı mı
Fatmadmrzn Artemiss_ Biz ilk rota virüsü 3 ay 22 günlükken yaptırmıştık diğer asılarin hepsini ona göre ayarladı ebemiz 1 ay arayla gidiyoruz yakın olmaz dedi 1 ay sartmis
nazliicank Artemiss_ verem ve rotayı biz aynı gün olduk. Ya 1 ay ya aynı gun olması gerekıyordu sadece veremle rota için ama bu. Agır atlatmadık şükür. Calpoo vermıstım asıdan sonra. Menenjıtle 6 ay asılarımız arasında 20 gun vardı. Onda da bır sıkıntı yasamadık ebemız de bır sey demedı
Artemiss_ midekoruyucu hayır az önce yazdım. şimdi mesaj atmış. aynı gün bile yapılabilir diye.. canım sıkıldı bayağı nasıl olacak aynı gün 5 aşı
midekoruyucu Artemiss_ rotavirüs ağızdan damlatılıyor ama demekki sorun olmuyor bilemiyorum doktor öyle diyorsa 🤷🏻♀️
asrinhatasi Artemiss_ biz rota aşısını 3 ve 5te yaptırdık aslında hiç bir aşıya denk gelmedi. Aralarda da 1 ay oldu