prensinannesi_ Kızlar evimiz klimayla ısınıyor ve benim 18 günlük bebeğim var kaç derecede çalıştırmam gerektiğini bilmiyorum eşim 27 de çalıştır soğuk bebek üşümesin hasta olur diyor ama bebegimin boynunda isilikler oldu lutfen evinde klima olan yazsın
Ebru-isil prensinannesi_ doğalgazdan önce klima ile ısınıyorduk ama 27 bence sıcak olur genelde ev ısısına göre ayarlıyorduk en fazla 25 derece yapıyorduk ama genelde evimiz 23 derece
Dabulunoktacom prensinannesi_ biz hep klimayla ısınıyoruz bebeğim doğdu doğalı klimalı odada ve maksimum 25 dereceye çıkartmışızdır oda çok soğuk günlerde hangi şehirde yaşıyorsunuz bilmiyorum gerçi ama ortalama oda ısısı 24 iyidir çok sıcak evler gördüm bebekli çocuk habire hasta çok sıcak olmasıda iyi değil
canm_bebegm prensinannesi_ eskiden klimaliydi evimiz 24 derecedeydi cok soguk olursa 26 2 fan yapiyordum isirik varsa sicak geliyordur
Funda_yakut prensinannesi_ Canım ben orta fanda 24 derecede çalıştırıyorum yeterli oluyor benimde bebeğim 35 günlük ilk günden beri aynı ısıda duş alıcağı zaman 26 ya getiriyorum bir sorun yaşamadık şimdiye kadar
Bibebek_ Ebru-isil 25 26 derece ideal oluyor benim bebeğim 2 aylık oldu şuan da klimayla ısınıyoruz bebeğe yün giydirmeyin yün isilik yapabilir ben benimkine yün yelek giydirmiştim alerji gibi isilik yapmıştı
Lalekalbur20 prensinannesi_ bebekler soğuktan hasta olmaz sıcaktan hasta olur. Terlediği anda hemen üzerini değiştirmelisin yoksa Allah korusun bronşit olur. Ben klimayı açtığımda bütün evin ısınması için kapıları da açıyorum ki ısı her yere dağılsın. Normal 30 derecede ısıtıyoruz kapılar açık olduğu için yatak odası da ısınıyor sadece mutfağı kapatıyorum çok büyük olduğu için zor ısınır diye Eğer siz kapıyı kapatıyorsanız evin ılık olması lazım 25 derece iyidir siz odanın büyüklüğüne göre ılık olacak şekilde dereceyi düşürün
tiredmom_ prensinannesi_ 23 24 derecede çalışıyor canım. Odaya termometre al ona bakarak ayarla. 27 çok fazla
Sumelsa2134 prensinannesi_ benm bebekte dogdugundan beri 24 veya 23 cok soguk oldugu zamanlar 25 oda cok nadir ev Antalya
SCerenY prensinannesi_ kayınvalidemin evi klimayla ısınıyor Ayvalıktalar genelde 23-25 derece arası açıyorlar ama bebeğimin cildini çok kurutuyor. Siz de öyle açın eve de küçük bir termometre alın yaklaşık 22-24 derece arası olması lazım evin bebiş için. Yanakları da kurursa bize doktorumuz mustelanın yüz kremini önermişti ondan sürebilirsiniz çok iyi geliyor