CihangirAslan0 Doğumdan sonra adetiniz düzenli geldimi ve ne zaman geldi,benim 50 gün oldu doğum yapalı 3 gün çok düzensiz şekilde kanamam oldu ve çok çok azdı böyle olması normalmi
Senanureymen CihangirAslan0 normal doğumsa benim ki de öyle pldu sonradan olduğumda baya bir kanamam oldu ilk olduğumda çok azdı
CihangirAslan0 Ebru-isil sizinde azmıydı bi an doğum sonrası kanamam gerimi geldi diye düşündüm ama ilk kahverengi geldi sonra kırmzıya dönünce adettir diye düşündğm
Ebru-isil CihangirAslan0 normal şekilde olmuştu ama öncesinde kahverengi leke gibi başlamıştı sanırım
CihangirAslan0 Senanureymen hayır benimki sezeryan hamilelikten önce 6 gün sürerdi şimdi ilk oldum 2-3 gün çok çok az geldi ve bitti