Nazlimu_ Kızım 9 aylık. Neredeyse 2 aydır beşiğinde yatmıyor. Ne gece ne gündüz. Uyuduktan sonra beşiğine koyuyorum 5 dakika geçmeden uyanıyor. Sizce neden ? Ne yapmam lazım ?
Sgnnn Nazlimu_ 10 ay 20 günlük aynı sorun benim oğlumda da var. Mama içerek uyuyor. Destekli uyumaktan kaynaklı desem bizim yatakta uyuyor kendi beşiğine geçtiğinde uyanıyor. Çözüm olarak kendisine büyük yatak aldım belki beşikten bunalıyordur diye. 10 gün sonra kullanmaya başlayacak inşallah kendi odasına geçecek aynı zamanda uyku eğitiminede başlayacağım.
icidisibiranne Benim de bebeğim 9 ay 10 günlük beşiğine koyduğum gibi uyanıyor memede uyuttugum için sürekli o destekle uyumak istiyor malesef desteksiz uyutmamız gerek sizin de bebeğiniz sürekli sallanarak uyumak istediği için uyanıyor koyduğunuz gibi
Nazlimu_ icidisibiranne bizim yatağımızda yanımızda yattığı zaman uyuyor. Bir destek aramıyor beşiğinds uyumuyor 😕
Nazlimu_ Sgnnn benim kızımında kendi odası büyük yatağı var. Ama henüz çok küçüm olduğu için odasını ayırmayı düşünmemiştim
Sgnnn Nazlimu_ uyku eğitmenleri 6.ayda doktorlar en geç 1 yaşında ayırmak gerektiğini söylüyorlar. Kendi yatağını yere sıfır aldım düşme tehlikesi de yok. Birde hamileyim beşiğe eğil kalk çok zor oluyor birlikte aynı yatakta yatıncada dönemiyorum kıpırdayamıyorum böyle bir çözüm buldum inşallah işe yarar