pinark- ben mastıt olmadım hıc ama sütüm cok oldugunda bebek bıtıremedıgınde aşırı agrıyordu bazı bolgeler , o süt kanalını bosaltamadıgınızda oluyor dıye bılıyorum. Agrıyan bır bolge oldugunda banyoda sıcak suyla masaj yapıyorum ve cocuk emerken o bolgedekı sütü bitmesi için ovalıyorum bir taraftan.