Sevoinci Bebeğim bugün 1 aylık oldu iki gündür kısa sürelerde emip daha çok uyumaya başladı neden oldu acaba😔 10 15 dk emip uyuyor
Kdm Sevoinci benim oğlum bir aylıkken 2 dk emip bırakıyordu ama kilo alımı da iyiydi. Belki de bebeğiniz hızlı süt çekiyordur memenizden anlayabilirsiniz
almilabuss Sevoinci kilo alımı iyiyse problem değil. Bizde öyleydik şimdi bazen 5dk emiyoruz, bazen 25dk