Yasome evet normal bundan sonra 200-300 alacak en fazla 500 alır bizimde öyle oldu şuan 6 aylık en son 200 gr almış. Doktora sordum öncekş gibi 2 kilo alsa ayda obez olur çok normal dedi gelişimi iyi dedi boyu flan uzuyor artık kilo az alıyor birde hareketleniyorlar. Memeden başka şeyler keşfediyorlar eskiden hep memedeydi bizim minik artık etrafı keşfediyor başka şeyler ağzına alıyor flan çok normal