tazemommy Hanımlar ben bulundugum yere uzak bi yerde özelde sezeryan dogum yaptım doktor 40ın çıkınca kontrole bekliyorum dedi ama şuan bebekle o kadar uzağa gidemem bulundugum yerdeki devlete gitsem o doktor bakar mı dikişe?
Hfzzynp tazemommy bakar canım söylersin sezaryen doğum yaptım yeni kontrol olacağım diye bende de öyle olmuştu
lceLady tazemommy 40 cok ama dogumdan 1 hafta sonra dikişlere bakması lazımdı Herhangi devletten kadın doguma randevu alın onlarda bakar sanırım
Lalekalbur20 tazemommy bakarlar tabikide. Benim 14 ay olacak hiç kontrole gitmedim dikişler için zaten dikişler de kendi kendine yok oldu. Kendinizi iyi hissettiğiniz sürece bence bir sıkıntı olmaz
lceLady Yaren-156 40’tan sonra bence sezeryan olanlar değilde normal dogum yapanlar gitse daha dogru. Bizim altla işimiz yok 😂
tazemommy lceLady bence de öyle ama doktor çağırınca bide ilk gebeliğim tecrübem yok 🤭 yine de bakılması gerekmez mi içten açılma fln ihtimaline karşı
tazemommy Lalekalbur20 benim dikişler de kendi düşen dikiş 32 gün oldu hafif sızlamalar var ama genel olarak iyi durumda gitmeme gerek yok o zaman 😂