Cok sükür tuv egitimi tamam konusuyorda anlatıyor derdini… bazen cok calısmak istiyorum düzenli isim olsun yavrum anaokuluna gitsin arkadas ortamını seviyor, oyun gruplarına götürdüm asırı mutlu… benle evde haliyle sıkılıyor farkındayım… ama düsünüyorum sanki ben calısırsam sevgimden mahrum kalıcak ve beni çok özlicek yada ben onu yada onun umrunda olmucak ben anne yanımla düsünüyorum bunu bilemedim :) ama sosyal cevrem olsun banada biraz iyi gelir gibi calısmak sizce ? Hem esime destekte olurum ne bileyim calısanların fikrini merak ediyorumm…