Diyanet16 Ben damaklı emzık kullanıyorum 1 aylık bebeğime ama sürekli atıyor emmekte ıstıyor tam kavrayamıyor aventın emziğini çok ovuyorlar ondan da aldım ama daha gelmedi kullanan var mı
Ebrushkaa Diyanet16 benimki emzik almadı kaucuk bile aldım ev emzik dolu oyun için bile almıyor ağzına 🤣🤣
Beraninannesii Diyanet16 Avent ultra air tuttu benim bebegimde. Tomme tippe ve bakkal emzigi denedim bunu sevdi
Sare_nuhaninannesi_05 Diyanet16 Philips avent ultra Air night kullanıyorum doğduğu andan itibaren ağzına verdim tutuyor çok rahat bir şekilde 🥰
MiraySu55 Diyanet16 avent ultra soft ile ilk emzik deneyimimiz oldu 11 aylık hala avent kullanıyoruz 0 6 aylık olandan 6 12 yi kabul etmiyor malesef 2 kutum öylece kaldı 😂
Suisin MiraySu55 benimde 10.5 aylık ama hala 0-6 ay emziği istiyor 6-12 hemen atıyor ağzından 😅 avent kullanıyoruz biz de
Asyabuse Prematüre ikzilerim var 33+5te doğdular şu an 1 ayliklar ağızlarından zor alıyorum desem yeri. Philips avent ultra air night olması lazım. Sanırım damaklıları kavramakta zorlanıyorlar belki ondan istememiştir bebeğiniz
MiraySu55 Suisin olsun daha iyi galiba 0 6 kullanması devam 😂 6 12 daha büyük dişlere belki daha zararı olur 😂