Selengunes 2 gün önce bize de oldu. 17 aylık oğlum. Ve o an hala uykuda gibiydi. Ben de araştırayım dedim. Bulduğum cevaplar da
-uyku halindeyse uyandırılmamalı
-anne sürekli telkin etmeli(buradayım, ağlayabilirsin, korktun mu, rüyamı gördün…) ama oğlum da başka biri konuşunca daha çok ağlamıştı o yüzden ben sessizce konuştum o ağladı.
-karanlıkta uyuyorsa ışık açılmamalı
-sakinleşmesi beklenmeli
uykusunu kaçıracak hiçbir şey teklif edilmemeli Sanırım o durumda sadece beklemeliymişiz. Bizimki 20 dk sürdü. Annem, babam, kardeşim vardı evde. Onların sesini duyunca daha çok ağladı. O yüzden kucagıma aldım ve sakinleştirdim.