civcivmom Merhaba bebeğimde gaz var humana rezene çayı alsam içsem kendim bebeğe faydası oluyormu kullanan varmı ?
kbra-10 marka olarak bilmiyorum ama gaz için rezene çok iyi geliyor ama en yetkilisi bence kimyon kaynatıp icmeniz😪
Sibelmuc Emziriyorsanız Siz aç karnınıza ve akşamları kimyon çayı içseniz hepsinden faydalı,bebeğiniz de bi kaç çay kaşığı içebilir.Mama içiyorsanız mamasını kimyon çayıyla yapabilirsiniz Biz mamasını kimyon çayıyla yaptık bi süre baya çözdü sorunumuzu.