Prensesssannesiiii çocuk kendini toparlasın diye vermiştir . Canm yemekten sonra bırkaçkeş gerğirmesini sağla. Gaz la birlikte cıkıyor hıçkırığı. Yemekten sonra korkma güzel sırtına vur ovala . Gazını iyice atsın. Bunu her yemekten snra yap hem bağırsağa inip gazı olmaz. Hıçkırık çok normal . Baktın birazda kusma vs oluyorsa bilki fazla geliyor . Doktorunla görüşüp olmadı bi öğünü azaltırsın.