Üç aylık oğlum var doğduğundan beri emziriken çatlarcasına ağlıyor çok yoruldum artık gezdirerek uyutuyorum kollarım daynmıyor öyle biraz susuyor yoksa oturarak asla emziremiyorum ilk başlarda daha az dı ama artık her emmede yapıyor beyaz gürültü açıyorum bazen onu dinliyor susuyo başına gelen var mı