Merhabalar, oğlum 2 aylık. Pış pış sesine alıştı uyurken söylediğim için. Netten actigim zamanda güzel dalıyor uykuya. Ama bu şekilde sese alışması iyi mı kötü mu bilemiyorum. Bir arkadaşım ilk 3 ay bebekler de alışkanlık oluşturmaz dedi. Bu konuda bilgi sahibi annelerin yorumlarını bekliyorum