Kızlar merhaba biz depremzedeyiz hataydan mersine geldik
oğlum 12 günlük yenidoğduğunda hastanede çıkmadan kontrol yapıldı işitme ve topuk kanı alındı 5.ci günü çağırıldı ozamanda kontrol yapıldı
Sağlık ocağı topuk kanı aldı peki şimdi ne yapacağım
Düzenli bi doktor bulamadık şuan ne kontrolü var ne zaman aşısı var yakın zamanda yardımcı olur musunuz
Gözlerinde çapak oluşuyor bunun için doktora götüreyim mi kalça çıkıklığı vs ne zaman bakılıyor
Kendi memleketim değil ne nasıl olacak bilmiyorum
Birde mersinde olupta gittiği çocuk doktoru ismi varmı