Duruzehra Vaktim olsa ütülerdim ama 3 çocuk ev işi mümkün diil. Zaten çamaşırı evde kurutuyorum ayrıca kurutma makinem var.cikinca sıcak sıcak katlıyorum ütülü gibi duruyor 😃 Mikroba bağışıklık kazanmayan çocuklar kalabalik ortama girdikçe hastalik kapma olasiligi yukseliyor. 2 cocugum anaokuluna başladığında surekli hastalanıyordu. O nedenle mikrop iyidir
Ctnayse Aesma ben ütülemiyorum baş edemem iki küçük çocukla. İlk adıklarımı ütüledim sonra sadece yıkıyorum.
ikos58 Aesma ılk ıkı ay coraplarına kadar utuledım ama artık yetısemıyorum sadece ıc zıbıblarını cıtcıtlıları ve dısarı gıderken gıyeceklerını utuluyorum evde gıydıklerını ve pıjamalarını utulemıyorum
Hatice3 Aesma canım vaktim oldukça ütülüyorum ütüsüz giydirmemeye çalışıyorum ama yetişemeyince giydirmek zorunda kalıyorum ne yapayım hem sağlık için hem kıyafetin kırış kırış kalmaması için ütülemek şart fakat illede ütüleyeceğim diye kasmamak lazım
Masal 6 aylık kızım, ütülemeden giydirdiğimi bilmiyorum. Ütü kıyafetlerin yeni ve derli toplu görünmesini sağlıyor. Tüylenmeyi de önlüyor. Bir ömür ütülerim onun minnak kıyafetlerini.
Onedroplove Mikrobu zaten bebeğimizi seven insanlardan oyuncaklardan ağzına soktuğu herşeyden kapıyor en azından kıyafeti emziği içtiği suyu yediği yemeği ile hijyeni biz koruyalım
Ercanekininannesi İlk aldığım kıyafetleri yıkayıp ütüledim sonra ütülemedim. Ztn ben evlendiğimden beri hiç ütü yapmadm nerdeyse. Eşim sürekli eşofman tshirt giyer benimde bi kaç gömleğim var sadece. Nevresm havlu fln zaten ütülemem. Ama düzgünce asıp çırpıyorum güzelce kırışık olmuyo hiç
Hatice3 Aesma bende aynı hiç ütü yapmam ama bebek olunca yapayım dedim onada zaman yok vakit buldukça artık Napalım