Merhaba geçen günlerde instagramda bir video görmüştüm kadın bebeklerin uykuya daldığı ilk beş dakikada algılarının hala açık olduğunu ve o sırada saçlarını oksayarak kodlama yapmaktan bahsediyordu işte tabağımızdaki yemeklerin hepsşnş yiyoruz yemek yemeyi seviyoruz gibi söylerken saç okşuyorsun filan başıma bir şey gelmicekse onu yapmaya başladım her gece yapıyorum ve gerçekren başladığımdna beri cocuğu doyuramıyoruz tesadüfmü bilmiyorum ama inandım 🤷🏻♀️ bir de zühre ana aldım bir hafta oluyor