Arkadaşlar görüşlerinize ihtiyacım var ben artık tükendim kızım 23 aylık, gündüz uykusu ben uyutmasam asla uyumak istemiyor zorla uyutuyorum uyusun istiyorum gündüz uykusu önemli ama direniyor çoğu gün asla uyumuyor çok yıprandım 2 yaş sendromu mu bu ? Sabah 9 buçuktan önce uyanmıyor uyandırmasam öğlene kdr uyur öyle de benim içim el vermiyor kalksın kahvaltısını yapsın istiyorum onda da bin tane naz çoğu zaman yemiyor diyebilirim artık tükendim ben nerde yanlış yapıyorum? Gündüz uyutmasam bu gelişimini etkilemez mi