AselinAnnesiiiiiiiii Mamayı yanlış almışlar 6-9 ay 2 numara almışlar bebeğim 4 ay 19 günlük kullansam bişey olur mu acaba ?
Guler123_ AselinAnnesiiiiiiiii bı keresinde annemde öyle yanlış aldı 1 yaşlara göre mama almıştı ertesi gün gittim iade ettim alırlar endişe etme ama verme içindeki bileşenler farklı olabilir
prensannesi_____ AselinAnnesiiiiiiiii sakın kullanmayın. benim bı arkadas hiç numarasını farketmeden 1 numara yerine 2 numara kullanmış farkettigi an doktora gittiler ve çocuk iki gece hastane de kaldı serumla değişim yaptılar.
AselinAnnesiiiiiiiii prensannesi_____ ne gibi sıkıntı yaratmış ki acaba bebeğe demekki o kadar ciddi bişey kullanmadım zaten pişi yok kayınvalidem almış nasıl değiştirilcek onuda bilmiom
Guler123_ AselinAnnesiiiiiiiii zincir marketse müdürle konuşun kasiyerle değil kasiyerle konuşursanız kasiyer almaz durumu müdüre iletin mutlaka alırlar ben market sektöründe çalışıyorum bı çok ürünü fişsiz aldım napsin tüketici ihtiyacı olmayan ürüne zamanı gelince bozulacak ürüne para verip parası çöpe gitsin siz direk müdürle görüşün güzelce dile getirin alırlar
Mcnkarsel AselinAnnesiiiiiiiii şok bile fişsiz iade alıyo. Gün ve saat söyleyin sistemden baksınlar. Yardımcı olmak isterlerse yol cok. Gerekirse 1 numarasıyla değişim olarak söyleyin iade yapmasınlar
prensannesi_____ AselinAnnesiiiiiiiii 2 numaranın içerisinde ki bileşenler daha farklı Bebek büyüdükçe gıda ihtiyacı daha farklı oluyor ve mamalar da buna göre düzenleniyor ciddi bir döküntü şeklinde ortaya çıkmıştı
Zynpgmt Açmamışsınız nasılsa sonradan kullanırsınız. Bence de kullanmayın sindirim açısından zorlanabilir. Çünkü ayına göre farklı içerikli olabilir.