watermelonlove dediğiniz gibi bazen eşim isteyken babam gelip alayım diyor, gelip alıyor gidiyoruz oğlumla evet babamın arabasında koltuk yok. Ya da kayinvalidemlerle bi yere gidecek oluyoruz bizim araba biraz daha ufak ve koltuk olduğu içinde ekstra yer kaplıyor bazen onların araba ile gidiyoruz oğlumu kucağımda tutuyorum. Bazen annemlere eşim götürüyor bizi bırakıp ise gidiyor akşam babam bizi eve getiriyor oğlumu yine kucağımda tutuyorum. Yani evet koltukta olması güvenliği açısından çok önemli ama sizin dediğiniz gibi yapınca benim hiç evden cıkmamam lazım, kendi ehliyetimde yok o yüzden arabayı kendim alıp çıkamıyorum da. Dua ediyorum hayırlısı ile gidip geliyoruz çok şükür. Allah yazmamış olsun.